Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Op deze pagina zijn de veel gestelde vragen te vinden. Op deze manier heb je snel antwoord op de vraag die jij hebt. Staat jou vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op: info@borduurstudiohuug.nl
Algemene vragen
Wat is het voordeel van borduren?
Een kleding stuk dat is geborduurd, ziet er vaak mooier uit dan een ontwerp dat gedrukt is. Een ander voordeel is de stevigheid. Borduren is steviger dan bedrukken en blijft beter goed tijdens het wassen.
Ook heeft borduren een mooiere en chiquere uitstraling.
Kan ik ook zelf een product aanvragen?
Zeker is het mogelijk om zelf een product aan te vragen wat niet te vinden is op onze website!
Neem contact met ons op en wij gaan kijken wat wij voor jou kunnen doen!
info@borduurstudiohuug.nl
Bestelling & levering
Ik wil mijn bestelling annuleren
Dit is mogelijk. Neem binnen 24 uur na je bestelling contact met ons op via de mail info@borduurstudiohuug.nl
Zet in deze mail jouw ordernummer + adres gegevens.
Wij zullen de bestelling voor je annuleren en jou geld retour sturen!
Er missen artikelen bij mijn bestelling
Wanneer er producten missen bij jou bestelling neem contact met ons op. Dit kan via info@borduurstudiohuug.nl
Wij gaan direct voor jou aan de slag om het product zo snel mogelijk jouw kant op te sturen!
Er is iets misgegaan met de bestelling
Wanneer er iets is misgegaan met jou bestelling, controleer eerst of je zelf alles goed hebt ingevuld. Wanneer dit zo is en wij een fout hebben gemaakt, laat ons dit zo snel mogelijk weten.
Dit kan via de mail info@borduurstudiohuug.nl
Wij gaan direct voor je aan de slag om te kijken waar het mis is gegaan, en sturen een nieuw product naar je toe!
Hoe lang duurt het leveren van een kledingstuk?
Wij streven er naar om een kleding stuk binnen 1,5 week te borduren en te verzenden. Soms kan het helaas voorkomen door drukte dat dit niet mogelijk is! Wanneer dit zo is zullen wij dit laten weten.